2011. április 30., szombat

Anyák napjára...

Anya, ma szeretném megköszönni neked,

azt a jól eső szívfényt, amivel simogatsz.

s azt a mindennél többet jelentő szeretetet,

amit gyermekkorom óta nekem tartogatsz.


Tudom, oly sokszor megbántottam lelkedet,

és nem figyeltem soha visszafojtott könnyed,

nem éreztem fájdalmad, mikor elfordultál

és kötényedre hulltak a síró harmatcseppek.


Néha rossz voltam hozzád, konok és gonosz,

átsiklottam szép ajkaid jóra kérő szaván,

engedetlen kölyökként sértődött lelkemmel,

mentem csak mentem kamaszfejem után.


Ma bocsánatot kérek minden önző percért,

mit magamnak adtam, és tőled elodáztam.

Azért az ifjúkori fellázadt megbotlásokért,

melyeknek nyomában térdig sárban jártam.


Nem hoztam most sem csak egy szál virágot,

egy friss szélben illatozó bíbor rózsaszálat,

melynek élénk szirmaira néhány szó van írva,

legdrágább kincsemnek, az édesanyámnak.



Kun Magdolna



5 megjegyzés:

Magdi írta...

Márványkő alatt is
virágzik a szeretet,
mert,
hiába porlad el a test
a lélek, hajtást
gyökerez


Köszönöm a megtiszteltetést, drága Dana!
Szeretettel ölellek.Magdi

Moha írta...

Drága Magdi!

Minden betű, ami szíved pennájával írott szót hagyott, örökkön fennmarad és nem csak Édesanyádnak, hanem gyermekeidnek is példaként arra, hogyan szeret egy áldott, hű gyermekszív.

Ölellek
Moha

Vörös Liliom írta...

Édes Magdi, én köszönöm, hogy csodálatos gondolataiddal emelhetem verstáram színvonalát! :)

" a lélek hajtást gyökerez"... gyönyörűséges gondolat! Köszönöm a hitet, hogy egyszer majd... : )

Ölellek nagyon!

Magdi írta...

Drága Moha!
Szeretteim tanítottak meg arra, hogy a szeretet kifogyhatatlan kincsestár, mert minél többet ajándékozunk belőle, annál többet kapunk vissza.
Talán ezt nem feledik el a gyermekeim sem.
Szeretettel ölellek.Magdi

Magdi írta...

Drága Dana!
Én tudom, hogy szeretteink lelke, most is követi minden lépésünket.
Köszönöm, hogy vagy nekem.
Szeretettel ölellek.Magdi